Podle slov organizátorů měla být tato návštěva v otázkách bezpečnosti dokonce ještě náročnější než ta minulá.

Společnost se navíc o záměrech čínské delegace navštívit Škodu Auto dozvěděla teprve před týdnem, přípravy tedy probíhaly za vysokého tempa. To ještě nikdo nevěděl, že precizní časový harmonogram vezme ve chvíli, kdy vicepremiér vystoupí z auta, za své.

Kromě čínského ministra dopravy Zhanga Gaoliho doprovodila početná delegace. Ve Škoda Muzeu se Gaoli setkal s předsedou Poslanecké sněmovny Janem Hamáčkem, členy představenstva včetně jeho předsedy Winfrieda Vahlanda, členem představenstva koncernu Volkswagen pro Čínu nebo předsedou odborů Jaroslavem Povšíkem. Společně s nimi si prošel muzeum a následně měl zasednout ke krátkému jednání. K tomu však nedošlo.

Číňané se bezprostředně po návštěvě muzea přesunuli do závodu, kde si v hale M13 prohlédli výrobní linku Octavie. Po společném fotografování se opět vrátili do Prahy. Mladá Boleslav tak byla kromě hlavního města jejich jedinou zastávkou a jediným podnikem, který v České republice navštívili.