Zákazník a jeho spokojenost je pro společnost Zepter tím nejdůležitějším. Stejně tak jsou pro ni však důležití lidé, kteří pro ni pracují. Podzim letošního roku tak bude patřit Zepter práci.

Během dvou desetiletí působení na trhu v ČR se společnost Zepter řadí mezi neúspěšnější firmy přímého prodeje u nás. Vybudovala si silnou značku, tradici a stala se z ní moderní a stabilní firma.

Dle výzkumů společnosti Stenmark je znalost značky Zepter v ČR až 80 procent. Úspěšnou společnost však netvoří jen kvalitní výrobky a spokojení zákazníci, ale také kvalitní pracovníci. Na těch si společnost Zepter neméně zakládá. Soustřeďuje se na jejich kvalitní školení, zázemí, vedení a také na know-how, které jim předává.

Pod pojmem „Zepter práce" se skrývá příležitost vzít úspěch do vlastních rukou. Zájemci o práci naleznou širokou nabídku pracovních příležitostí na internetových stránkách www.zepterprace.cz.

Co mohou zájemci od práce pro společnost Zepter očekávat?

Zejména to, že jim pomůže realizovat jejich potenciál a dosáhnout všech pracovních cílů. Nabídne jim specializované obchodní a manažerské kurzy a semináře, školení, vzdělávací cykly pro manažery či manažerskou školu a další a další možnosti jak profesionálně růst. Kvalitní marketingovou podporu značky Zepter a jejích výrobků. Účast na firemních a zahraničních výročních mítincích spojenou s oceňováním těch nejlepších z nejlepších.

Zapojení se do firemních soutěží o hodnotné ceny v podobě výrobků, zahraničních zájezdů i finančních odměn. Pomoc při získávání nových spolupracovníků do teamu. Administrativní a logistickou podporu, výhodné tarify od mobilního operátora a další a další příspěvky a bonusy. Nutno podotknout, že společnost Zepter zatím vyplatila od roku 1991 až do roku 2013 na provizích svým obchodním konzultantům téměř 4,5 miliardy korun.

Proč se společnost Zepter soustřeďuje právě na přímý prodej?

Protože se jedná o nejstarší formu prodeje, jejíž úspěch je prověřen doslova tisíciletími. Nabízí oproti tzv. „moderním prodejním kanálům" jak obchodníkům, tak zákazníkům mnoho výhod. Zůstává tak pro obě strany přitažlivým způsobem prodeje i v 21. století. Dle Světové federace asociací přímého prodeje celosvětově neustále narůstá počet lidí pracujících v přímém prodeji – v roce 2010 to bylo 87 milionů, zatímco v roce 2011 už 91 milionů.

Zepter na pracovním veletrhu Profesia Days 2014

Zajímá vás zdravé vaření a zdravý životní styl, zdravá a čistá domácnost bez prachu a alergenů či zdravotní prevence a domácí léčení? Pak právě práce ve společnosti Zepter je to pravé pro vás.

Potencionální zájemci o práci budou mít možnost se se společností Zepter a jejími pracovními nabídkami podrobněji seznámit na jednom z největších pracovních veletrhů u nás, Profesia Days 2014. Ten se uskuteční v PVA Expo Letňany 22. a 23. října 2014. Zepter se tam představí jako významný poskytovatel pracovních příležitostí na trhu práce ve společnosti více jak 90 dalších firem.

Více o společnosti Zepter a pracovních nabídkách najdete na www.zepter.cz a www.zepterprace.cz. Své dotazy můžete psát na e-mail prace@zepter.cz.

Logo.