VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Pro české zákazníky je na internetu klíčová nejenom cena

Praha - Vyplývá to z průzkumu, který provedla společnost PayPal a Ipsos mezi 28 tisíc spotřebiteli z 32 zemí, včetně České republiky a který se zaměřil na jejich zvyklosti při domácím a přeshraničním online nakupování. Že bude cena zboží nejdůležitější pro české spotřebitele, nebylo žádným překvapením. Odpovědělo tak 76 % dotázaných. Na druhém místě ale byla rozmanitost nabídky a možnost nakoupit zboží, které nemohou zákazníci na domácím trhu sehnat (65 %). Co ale lze za překvapení považovat, je třetí místo. 46 % českých online nakupujících totiž považuje za důležitou dopravu zboží zdarma.

12.1.2017
SDÍLEJ:

Důvody spotřebitelů k aktivnímu nákupu produktů ze zahraničíFoto: PayPal

Samostatnou kapitolou potom je bezpečnost nákupů na zahraničních webech. Důvěra Čechů v tomto směru pomalu roste. Pro 43 % místních nakupujících není důležité, zda se online obchod nachází v zahraničí, 35 % dotázaných důvěřuje zahraničním online obchodům stejně jako těm domácím.

Kupující může své peníze získat zpět

Neustále ale přetrvávají u spotřebitelů obavy, především o důvěryhodnost obchodů a bezpečnost plateb. Ta je klíčová při rozhodování o způsobu platby. Ve 24 z 32 zemí zařazených do průzkumu je PayPal nejčastěji uváděným způsobem platby za nákupy v zahraničí.

Dalším zajímavým faktem je, že nejčastěji uváděným důvodem, proč by online nakupující zvolili PayPal namísto jiného způsobu platby za online nákup v zahraničí, je možnost získat zpět své peníze v případě, že prodejce zboží nedodá nebo se dodané zboží neshoduje s popisem.

Společnost nabízí obchodníkům např. PayPal PassPort

„Vše je otázkou transparentnosti a důvěryhodnosti prodejce. Faktory jako popis produktů a poštovné by měly být na webu obchodníka snadno k nalezení," říká Matt Komorowski, generální ředitel společnosti PayPal pro střední a východní Evropu. „Přeshraniční obchod může být pro prodejce důležitým zdrojem dalších příjmů.

Společnost PayPal chce svým zákazníkům pomáhat při vyhledávání nových mezinárodních prodejních příležitostí, a proto aktivně nabízíme českým obchodníkům nástroje jako PayPal PassPort a PayPal Refunded Returns, které jim mohou přivést více zákazníků ze zahraničí."

Autor: Redakce

12.1.2017 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Pavel Bělobrádek.
AKTUALIZOVÁNO
7

Bělobrádek obhájil křeslo předsedy, má přes 80 procent hlasů

Pavel Bělobrádek
AKTUALIZOVÁNO
7

Lidovci jdou do voleb se STANem. Bělobrádek hovořil o politickém systému

Z hlediska vyššího principu mravního...

Praha - Slavná věta ze slavného filmu „Z hlediska vyššího principu mravního vražda na tyranu není zločinem" má svůj základ v událostech, které se v době heydrichiády opravdu staly.

AUTOMIX.CZ

Až budete prodávat auto: 10 rad, jak snadno a rychle zvýšit jeho cenu

Chystáte se prodat svoje auto? Potom se jistě snažíte dostat za svůj vůz co možná nejvyšší finanční sumu. Samozřejmě, že o ceně auta rozhoduje zejména model, jeho rok výroby, počet najetých kilometrů a především technický stav, ovšem jsou tu i detaily, které mohou cenu vozu zvýšit.

AKTUALIZOVÁNO

Výročí atentátu na Heydricha připomenou dvě venkovní výstavy

Praha -  Výročí atentátu na říšského protektora Reinharda Heydricha v Praze připomínají dvě venkovní výstavy. Hrdinství domácího i zahraničního československého odboje představuje panelová výstava před dejvickou budovou generálního štábu. Na Klárově u památníku druhého odboje bude odpoledne otevřena výstava o vojácích i civilistech, kteří se na atentátu s krycím názvem Anthropoid před 75 lety podíleli.

Sobotka: Kandidátem ČSSD na Hrad by mohli být Zaorálek nebo Štěch

Kandidátem ČSSD v prezidentských volbách by mohli být ministr zahraniční Lubomír Zaorálek nebo předseda Senátu Milan Štěch. Serveru iDnes.cz to řekl předseda sociální demokracie Bohuslav Sobotka. Oba jsou podle něj výrazné osobnosti. Strana by mohla kandidáta vybrat v létě.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies