VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Pro české zákazníky je na internetu klíčová nejenom cena

Praha - Vyplývá to z průzkumu, který provedla společnost PayPal a Ipsos mezi 28 tisíc spotřebiteli z 32 zemí, včetně České republiky a který se zaměřil na jejich zvyklosti při domácím a přeshraničním online nakupování. Že bude cena zboží nejdůležitější pro české spotřebitele, nebylo žádným překvapením. Odpovědělo tak 76 % dotázaných. Na druhém místě ale byla rozmanitost nabídky a možnost nakoupit zboží, které nemohou zákazníci na domácím trhu sehnat (65 %). Co ale lze za překvapení považovat, je třetí místo. 46 % českých online nakupujících totiž považuje za důležitou dopravu zboží zdarma.

12.1.2017
SDÍLEJ:
Fotogalerie
3 fotografie

Důvody spotřebitelů k aktivnímu nákupu produktů ze zahraničíFoto: PayPal

Samostatnou kapitolou potom je bezpečnost nákupů na zahraničních webech. Důvěra Čechů v tomto směru pomalu roste. Pro 43 % místních nakupujících není důležité, zda se online obchod nachází v zahraničí, 35 % dotázaných důvěřuje zahraničním online obchodům stejně jako těm domácím.

Kupující může své peníze získat zpět

Neustále ale přetrvávají u spotřebitelů obavy, především o důvěryhodnost obchodů a bezpečnost plateb. Ta je klíčová při rozhodování o způsobu platby. Ve 24 z 32 zemí zařazených do průzkumu je PayPal nejčastěji uváděným způsobem platby za nákupy v zahraničí.

Dalším zajímavým faktem je, že nejčastěji uváděným důvodem, proč by online nakupující zvolili PayPal namísto jiného způsobu platby za online nákup v zahraničí, je možnost získat zpět své peníze v případě, že prodejce zboží nedodá nebo se dodané zboží neshoduje s popisem.

Společnost nabízí obchodníkům např. PayPal PassPort

„Vše je otázkou transparentnosti a důvěryhodnosti prodejce. Faktory jako popis produktů a poštovné by měly být na webu obchodníka snadno k nalezení," říká Matt Komorowski, generální ředitel společnosti PayPal pro střední a východní Evropu. „Přeshraniční obchod může být pro prodejce důležitým zdrojem dalších příjmů.

Společnost PayPal chce svým zákazníkům pomáhat při vyhledávání nových mezinárodních prodejních příležitostí, a proto aktivně nabízíme českým obchodníkům nástroje jako PayPal PassPort a PayPal Refunded Returns, které jim mohou přivést více zákazníků ze zahraničí."

Autor: Redakce

12.1.2017 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Starosta Prahy-Libuše Jiří Koubek.

Starosta vyzve pražské zastupitele, aby se zabývali prodejem bytů v Písnici

Ilustrační foto.
DOTYK.CZ
10

Chystá se bič na soukromé lékaře

Politolog Kubáček: Voličům hromadění postů vadí čím dál méně

Praha /ROZHVOR/ - Podle politologa Jana Kubáčka lidem kombinování funkcí příliš nevadí. Politik ale podle něj musí zůstat v kontaktu s místními problémy a tématy, jinak ho voliči potrestají.

AKTUALIZOVÁNO

Valachová chce maturitu SOŠ z matematiky do roka po gymnáziích

Praha - Ministryně Kateřina Valachová (ČSSD) udělá vše pro to, aby povinnost maturovat z matematiky nastala pro studenty středních odborných škol (SOŠ) do roka poté, co budou z počtů povinně maturovat gymnazisté. Uvedla to v dnešním diskusním pořadu České televize Otázky Václava Moravce v reakci na informaci, že ředitelé gymnázií a lyceí chystají kvůli povinné maturitě z matematiky ústavní stížnost. Problematikou maturit na SOŠ se bude v pondělí zabývat vláda.

Konec února bude teplejší, než je obvyklé, pak se ochladí

Praha - Příští týden bude v Česku tepleji a spadne více srážek, než je koncem února obvyklé. Mrznout už by nemělo ani v noci a přes den se teploty v průměru dostanou až k osmi stupňům Celsia. Počátkem března teploty klesnou a srážek ubude. Vyplývá to z výhledu počasí, který v sobotu zveřejnil Český hydrometeorologický ústav (ČHMÚ).

Expertka Slimáková: Reklama zesměšňuje výuku o stravě ve školách

Praha/ROZHOVOR/- Osladit si život. Toho se jako národ rozhodně nebojíme. A když to dělají rodiče, napodobují je i jejich děti. Podle výživové poradkyně Margit Slimákové návyk na nepřirozeně sladkou chuť posouvá vznik nemocí do čím dál mladšího věku. Margit Slimáková říká, že toxické stravovací prostředí je všude okolo nás. Přestože tedy všude slyšíme, abychom jedli zdravě, čelíme ve skutečnosti v naší zemi útokům nezdravých potravin a reklam na ně.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies