VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Bez komunikace obchod nekvete

PRAHA - Obecně platí, že kdo má dobrou vyřídilku a příjemné vystupování, prochází životem a jeho úskalími snáz. Nejen to, lze bez nadsázky říci, že umění mluvit a vhodně jednat s partnery, představit sebe a svou nabídku patří k základním předpokladům úspěchu obchodu a podnikání. Zejména malé firmy a živnostníci si někdy neuvědomují, že neschopnost hovořit s obchodním partnerem či kupujícím je připravuje o hospodářský úspěch. Přitom i ten, kdo nemá nadání či dar výřečnosti, se může komunikačním technikám naučit.

12.5.2007
SDÍLEJ:

BEZ TECHNIKY? Kdo se bojí počítačů, je bez šance.Foto: Foto: Deník/Martin Divíšek

To je také cílem projektu Komunikační poradenské centrum CEPROS, který finančně podpořil Evropský sociální fond a který se zaměřil na podporu konkurenceschopnosti malých a středních podnikatelů, včetně osob samostatně výdělečně činných či jejich zaměstnanců v Praze. Má současně pomoci i podnikatelům a zaměstnancům se zdravotním postižením.

Komunikační poradenské centrum zřídilo Občanské sdružení Centrum pro podporu rozvoje občanské společnosti (CEPROS), sídlí v Praze- Libni. Podnikatele a jejich zaměstnance seznamuje se způsoby komunikace s obchodními partnery, ale také s médii a veřejností.

Odborníci zde zájemcům poradí, jak vytvářet komunikační strategie, vybírat komunikační nástroje, seznámí je se způsoby řešení krizových situací, prezentačními a komunikačními dovednostmi, rétorikou, etiketou, protokoly jednání s partnery, s budováním firemní značky. Tedy s řadou znalostí a dovedností, které hlavně drobní podnikatelé ke své škodě často podceňují.

Seznámí je také s možnostmi, které jim, jejich firmám či zaměstnancům poskytují informační technologie v rozvoji firmy a v její veřejné prezentaci a komunikaci s médii a širokou veřejností. „Ti, kdo tyto techniky zvládnou, pro které se internet stane levným a šikovným pomocníkem, ti již na samém počátku disponují významnou výhodou, které při svých ekonomických aktivitách podstatnou měrou zúročí,“ tvrdí experti centra.

Cílem tohoto poradenství je posílit znalosti drobných, malých a středních podnikatelů, včetně OSVČ, i jejich zaměstnanců v oblasti informačních technologií. Tato oblast dnes představuje klíčovou sféru, bez jejíhož zvládnutí zůstanou firmy na okraji trhu a postupně z něj budou vytlačeny. Komunikační poradenské centrum CEPROS poskytuje své služby zdarma.

12.5.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Dopravní podnik Praha. Ilustrační foto.
6

DPP klesly za rok tržby o 157 milionů. Kvůli zlevnění ročního kupónu

Křišťálová Lupa 2017

Nominujte Deník v anketě Křišťálová Lupa 2017!

AKTUALIZOVÁNO

Prezidentské volby proběhnou 12. a 13. ledna

Druhé přímé prezidentské volby se uskuteční v pátek 12. a v sobotu 13. ledna 2018. Termín dnes oznámil předseda Senátu Milan Štěch (ČSSD). Oznámením data byla zároveň zahájena volební kampaň. 

Vysněné dětské postele

Dětský pokoj potřebuje pořádnou postel. Ale obyčejné postele jsou plné nesplněných dětských snů. Zkuste splnit nějaké ty sny i vysněnou postelí.

KRÁTCE: Doubravka vyroste do konce září

Praha - První pražská veřejně přístupná rozhledna po 25 letech se brzy otevře veřejnosti. Doubravka XIV. z pera architekta Martina Rajniše vyroste do konce září v lesoparku Čihadla na Černém mostě.

Supervýhodná nabídka? Pět tipů, jak nenaletět při zhodnocování peněz

I relativně nízká finanční gramotnost Čechů může za to, že čas od času skočíme na „supervýhodnou“ nabídku zhodnocení peněz, která se nakonec promění v totální fiasko. Pokud byste rádi investovali svoje úspory, nevynechejte následující tipy. 

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení