Nová prodejna nahradí v Paláci Euro módní řetězec Promod a kasino. „Prahu považujeme v rámci regionu středovýchodní Evropy za klíčovou lokalitu. Místní trh je stabilní a turistický ruch je dlouhodobě na vzestupu," uvedl ředitel zodpovědný za nemovitosti ve Foot Locker Europe Martin Macháč.

„Centrum Prahy se dlouhodobě profiluje jako nejatraktivnější retailová lokalita ve střední a východní Evropě. Důkazem je stále rostoucí zájem mezinárodních značek o prostory pražského centra, především o obchodní jednotky v ulicích Na Příkopě, Pařížské a na Václavském náměstí, které čeká v nadcházejících letech rozsáhlá revitalizace," dodal partner ve společnosti Cushman & Wakefield Jan Kotrbáček. Značka Foot Locker vznikla v roce 1974. Má více než 800 obchodů v Evropě a přes 3000 celosvětově.

Čtěte také: Developer CCP koupil za půl miliardy dům na Staroměstském náměstí