VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Šťastné dětství na internetu

PRAHA - Tak jako se stala internetová reklama součástí marketingového mixu, tak i PPC reklama (Pay Per Click – reklama placená za proklik) hraje u inzerentů stále větší roli. Nízká cena a princip založený na „platbě za návštěvníka“ nabízí jednu z nejefektivnějších cest, jak oslovit zákazníky.

19.6.2007
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: REUTERS

V internetové populaci, jež tvoří základ cílové skupiny, převládají muži. S věkem se snižuje rozdíl mezi „běžnou“ a „internetovou“ populací, přičemž největší výkyv je zřetelný ve věkové skupině 15–24, resp. 55 a více let. Zkrátka výrazně více uživatelů najdete od 15 let nahoru, s rostoucím věkem jejich počet klesá.

V průběhu posledních deseti let prošly informační technologie bouřlivým rozvojem. Evropské země i ČR jsou z hlediska jejich využívání slušně rozvinuté, na druhé straně nás ten největší boom teprve čeká. „Česká republika se liší od západních evropských zemí ve značné generační propasti v podílu uživatelů internetu mezi nejmladší generací 16 až 24 let, tak zvané NET generation, a následující generací 25 až 34 let,“ komentuje demografický stav Hana Friedlaenderová ze společnosti Median. Přítomnost dětí v domácnosti je jedním z hlavních faktorů ovlivňujících vybavenost domácnosti PC a dostupností internetu.

Reklama startovala na internetu roku 1996. Za deset let zaznamenala prudký vývoj na trhu, a byť ještě nevyrostla z dětského věku, očekává za tento rok příjmy 685 milionů korun, což je podle odhadu ARBOmedia o téměř 27 procent více než loni.

Na počátku to byl banner, reklamní proužek. Používá se dodnes, jeho účinnost ale klesá. Hodí se již jen jako doplněk k mediálnímu mixu. Naproti tomu roste význam PPC reklamy. Je to i proto, že reklama placená za klik je jednou z nejúčinnějších metod, s níž mohou provozovatelé internetových stránek oslovit uživatele, kteří hledají to, co inzerent nabízí. Mezi hlavní výhody reklamního systému tohoto typu patří, že inzerent neplatí za zobrazení inzerátu, ale za to, že na něj klikne uživatel. Inzerent si určuje, kolik je ochoten platit za jeden proklik, tedy za přivedeného návštěvníka. Proto je tato cesta zajímavá pro drobné podnikatele.

Internetová reklama nemá ale jen přednosti. Její vliv oslabuje nejednotnost slovníku v názvech reklamních formátů, a také ještě málo živý reklamní projev. Za dveřmi již čeká vysílání spotů na internetu.

19.6.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Premiér Bohuslav Sobotka vystoupil 26. května v Praze na tiskové konferenci.
17

Sobotka bude mít dostavení s ministry, zhodnotí práci vlády

Tipy Deníku

Kam za zážitky nejen o víkendu? Inspirujte se na novém webu Tipy Deníku

AUTOMIX.CZ

GALERIE: Nejvtipněji naložené vozy na silnicích. Nákladem je vše, co si zamanete

Kromě přepravy cestujících je auto od nepaměti využíváno k převozu nákladu. A jak dnes uvidíte, je tím myšleno doslova jakéhokoliv nákladu. Připravte se na bizarní přehlídku převážených věcí všeho druhu, kdy vás už nepřekvapí ani auto naložené v dalším autě.

O šikovné české ručičky je opět zájem. Opravny jsou zpět

Praha - Opravny a opravárny zažívají velký návrat. Recyklace odpadů se stala pro lidi přirozeností, nyní začínají přemýšlet, jak množství odpadu minimalizovat. Vyhledáním opraváře šetří nejen přírodu, ale někdy i peníze. 

Nad Havlem chtěli lidé budku u zastávky, jejich úsilí mělo úspěch

Praha – Neúnavná občanská iniciativa může slavit úspěchy. Ve Staré Krči se právě díky úsilí místních podařilo prosadit zřízení nového přístřešku u autobusové zastávky Nad Havlem. Radní Prahy 4 pro oblast územního rozvoje Alžběta Rejchrtová (Trojkoalice/Zelení) v té souvislosti ocenila roli aktivních občanů v čele s Vladimírem Hroudou.

Dle očekávání: Karel Srp v radě ÚSTR nezasedne. Kvůli členství v KSČ

Dlouholetý předseda Jazzové sekce Karel Srp se podle očekávání nestal členem Rady Ústavu pro studium totalitních režimů (ÚSTR). Senát dnes vzal na vědomí stanovisko své volební komise, že Srp jako bývalý člen předlistopadové komunistické strany nesplňuje zákonnou podmínku spolehlivosti. O Srpově nominaci do rady tak horní komora ani nerozhodovala. Srp se jednání Senátu nezúčastnil.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení