Jak to bude s cenou, zda je uvažovaných 35 milionů korun méně nebo více, než se původně plánovalo, zatím není známo. Ale i kdyby to bylo více (ne ovšem několikanásobně), tak by to stálo za to, neboť čas jsou peníze. A v tomto případě i bezpečnost – dočasné snížení počtu jízdních pruhů v obou směrech nesporně omezení bezpečnosti přinese. Čím kratší tato doba bude, tím lépe. Zbývá se jen ptát, jak to, že na pražském magistrátu původně počítali s tak odlišnou délkou prací. Dali si ve svých odhadech pro jistotu vetší rezervu, nebo se zjevila na českém stavebním trhu zázračná firma, která umí dělat opravy skoro třikrát rychleji než ostatní, anebo byla původní délka prací nadhodnocena, protože… Pražané mají své zkušenosti s podivnými investičními firmami i s podtunelovanými tunely, proto jsou nedůvěřiví. Věřme, že zpráva o zkrácené lhůtě bude radostná až do konce.